Aplikacja mobilna BSBrodnica

Nowoczesna, intuicyjna i prosta w obsłudze aplikacja to zarządzanie finansami w nowej, lepszej formie



Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej?

Pierwsza rejestracja w BSBrodnica


...

Pobierz aplikację BSBrodnica

W zależności od tego z jakiego smartfona/tabletu korzystasz (z systemem Android /Apple/ Huawei),

wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

przycisk-google_1221.png
przycisk-app-store_1220.png
przycisk-app-galery_1292.png



Poznaj funkcjonalności


Zarządzanie kontem, kredytami oraz produktami oszczędnościowymi


Dostęp do swojego konta masz zawsze pod ręką, a z połączonych z nim usług korzystasz gdziekolwiek jesteś, w dogodnym dla Ciebie momencie. Dzięki aplikacji nie tylko oszczędzisz czas, ale w łatwy i wygodny sposób sprawdzisz m.in. historię transakcji, wykonasz przelew, spłacisz kredyt, czy założysz lokatę.


...

Szybki podgląd stanu konta

Stan swojego konta możesz sprawdzić szybko i bezpiecznie. Zanim zalogujesz się do aplikacji.


...

Darmowe powiadomienia

Dzięki bezpłatnym powiadomieniom push zawsze będziesz na bieżąco ze swoimi finansami. Aplikacja poinformuje Cię o udanym logowaniu do Twojego konta przez bankowość internetową, zrealizowaniu przelewu, zmianach salda na rachunku oraz gdy dokonasz płatności kartą. Otrzymasz również informację o wszystkich ważnych wiadomościach, które do Ciebie wyślemy za pośrednictwem bankowości mobilnej.


...

Platforma wymiany walut on-line eKantorBS

Wymieniasz waluty wygodnie, szybko i po konkurencyjnym kursie. Kupioną walutę masz od razu na swoim koncie.


...

Personalizacja ekranu głównego aplikacji

Samodzielnie zmieniasz wygląd ekranu głównego aplikacji, tak by wszystkie najważniejsze funkcje mieć pod ręką. Wybierz Pulpit, a następnie po kliknięciu w menu, na dole strony wybierz Dostosuj pulpit.

...

Zlecenia stałe w aplikacji

W dowolnym czasie otworzysz, zamkniesz lub edytujesz zlecenia stałe.

 


...

Mobilna Autoryzacja

Jeśli wykonasz operację w bankowości internetowej np. na komputerze jej autoryzacji dokonasz w aplikacji, bez przepisywania hasła SMS. Wystarczy, że po zleceniu operacji i otrzymaniu powiadomienia push klikniesz w nie i zalogujesz się do aplikacji mobilnej na telefonie lub tablecie, a następnie zaakceptujesz operację z użyciem Twojego PINu aplikacji. Gotowe. Twoja operacja została zlecona do realizacji.


...

Płatności BLIK

BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez internet.


...

Doładowania telefonu

Wygodnie i szybko doładujesz telefon na kartę tak swój, jak i dowolnej osoby.


Bezpieczeństwo


Icon_Kod PIN lub Touch ID-Face ID.png

Kod PIN lub Touch ID/Face ID

Do aplikacji logujesz się za pomocą ustalonego przez Ciebie 5 cyfrowego kodu PIN lub przy użyciu weryfikacji biometrycznej tj. odcisku palca – Touch ID, rozpoznawania twarzy Face ID. Transakcje wykonywane przez aplikację wymagają potwierdzenia PIN-em.


Icon_Limity.png

Limity

Aplikacja umożliwia zarządzanie limitami dotyczącymi wysokości pojedynczej transakcji i sumy dziennych transakcji wykonywanych bezpośrednio poprzez aplikację mobilną. Wysokość limitów można samodzielnie zmieniać w bankowości internetowej w zakładce Ustawienia. WAŻNE: decyduje zawsze najniżej ustalony limit uwzględniając kanał dostępu, rodzaj rachunku lub użytkownika.

Icon_Blokowanie aplikacji.png

Blokowanie aplikacji

Dostęp do aplikacji możesz w każdej chwili zablokować z poziomu bankowości internetowej.

 

 


Icon_Filtry IP.png

Filtry IP

Dostępem do aplikacji można sterować za pomocą ustawienia zakresu adresów IP. Opcja dostępna z poziomu bankowości internetowej.

 


Pytania i odpowiedzi


Aplikacji mobilnej BSBrodnica można używać maksymalnie na jednym urządzeniu. W celu zmiany urządzenia trzeba wcześniej dezaktywować aplikację na bieżącym urządzeniu.

Najpierw upewnij się:

  • czy masz dostęp do internetu
  • czy masz aktualny system operacyjny Android (wersja co najmniej 6.0)  lub iOS (wersja co najmniej 11.0)

Jeśli aplikacja nie uruchamia się wykonaj ponowne uruchomienie telefonu.

Jeśli aplikacja uruchamia się zweryfikuj komunikat na ekranie:

  • czy jest informacja o przerwie technicznej - należy czekać na koniec przerwy
  • czy jest prośba o kontakt z Bankiem - w takiej sytuacji Twój adres IP został uznany za zagrożony. Przeskanuj komputer programem antywirusowym oraz wyłącz ruter od internetu na 10 min.
  • jeśli pojawił się komunikat: Nieprawidłowy PIN - upewnij się, czy wpisujesz prawidłowy PIN i spóbuj jeszcze raz. Gdy to nie pomoże skontaktuj się z Bankiem pod nr 56 49 131 51

W sytuacji zapomnienia PINU do aplikacji mobilnej najlepiej logować się do momentu zablokowania dostepu do aplikacji BSBrodnica, następnie system umożliwi wykonanie ponownego parowania urządzenia (smartfon) przy wykorzystaniu przegladarki internetowej. Można też skontaktować się Bankiem pod nr 56 49 131 51.

Limity na przelewy w aplikacji mobilnej można zmienić poprzez bankowość internetową SBI (poprzez przeglądarkę internetową).  Instrukcja:

  1. zalogować się do bankowości internetowej przez przegladarkę internetową
  2. wejść w opcję Ustawienia-> Kanały dostępu i limity
  3. następnie w opcji kanał MOB nacisnać Edytuj i wpisać nowe wartości limitów jednorazowego i dziennego

Limit BLIK możesz zmienić w aplikacji mobilnej. Kliknij w ikonkę użytkownika (górny lewy róg) nastepnie wybierz Ustawienia-> Ustawienia BLIK->Limity BLIK. Teraz dla wybranych typów płatności możesz zmienić limity.

Pobranie i korzystanie z aplikacji BSBrodnica jest bezpłatne.  Należy jednak pamiętać, że aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem i w zależności od operatora oraz taryfy moga byc naliczne dodatkowe koszty.

W powyższej sytuacji zalecamy zablokować urządzenie zdalnie poprzez swoje konto :

a także telefon do Banku w celu zablokowania dostepu do aplikacji mobilnej.

W przypadku zmiany telefonu należy w pierwszej kolejności zdeaktywować aplikację na dotychczas używanym urządzeniu. W tym celu trzeba wejść w menu Użytkownika (górny prawy róg aplikacji) następnie wybrać Ustawienia -> Dezaktywacja aplikacji. Następnie na nowe urządzenie trzeba pobrać aplikację BSBrodnica i wykonać ponowne parowanie przy użyciu przegladarki internetowej.

  • Jeśli masz dostęp do aplikacji mobilnej na starym telefonie wejdź w menu użytkownika (górny prawy róg), nastepnie w Ustawienia->Dezaktywacja aplikacji.  Po tej czynności możesz pobrać aplikację na nowe urządzenie i wykonać nowe parowanie wg. instrukcji.
  • Jeśli natomiast nie masz już dostępu to poprzedniego telefonu skontaktuj się z Bankiem pod nr 56 49 131 51.