Jak się zalogować?- dla osób korzystających z mTokena

W polu „Numer identyfikacyjny” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”.
W polu „Kod dostępu”: Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło tymczasowe otrzymane z Banku, a następnie ustawiamy swoje hasło i wykonujemy parowanie mTokena.
Podczas kolejnego logowania wpisujemy wybrane przez system znaki z aktualnego hasła oraz potwierdzamy mTokenem.

Jak się zalogować?- dla osób korzystających z podpisywania kodem SMS

W polu „Numer identyfikacyjny” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”. 
W polu „Kod dostępu”: Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło tymczasowe otrzymane z Banku, a następnie ustawiamy swoje hasło. 
Podczas kolejnego logowania wpisujemy wybrane przez system znaki z aktualnego hasła oraz potwierdzamy otrzymnaym kodem SMS.

Jak się zalogować?- dla osób korzystających z karty chipowej

W czytniku umieszczamy kartę mikroprocesorową, natomiast w  polu „PIN”: wprowadzamy otrzymany z Banku kod PIN.
Podczas kolejnego logowania w czytniku umieszczamy kartę mikroprocesorową, natomiast w  polu „PIN”: wprowadzamy ułożony przez siebie kod PIN.

Nie pamiętam swojego identyfikatora

Należy się zgłosić do najbliższego oddziału Banku Spółdzielczego w Brodnicy

Nie pamiętam swojego hasła

Proszę zadzwonić pod numer: 56 4913151

Zablokowałem dostęp do banku internetowego

Proszę zadzwonić pod numer: 56 4913151

Sesje Elixir - wychodzące

Godziny wysyłki:

  • 08:00
  • 12:00
  • 14:00

Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy będą realizowane w najbliższym dniu roboczym.

Sesje Elixir - przychodzące

Godziny odbioru:

  • 10:00 - 11:00
  • 14:00 - 15:00
  • 16:00 - 17:00

Aplikacja mobilna - zapomniałem hasło

W sytuacji zapomnienia PINU do aplikacji mobilnej najlepiej logować się do momentu zablokowania aplikacji BSBrodnica, następnie system umożliwi wykonanie ponownego parowania urządzenia (smartfon) przy wykorzystaniu przegladarki internetowej.

Aplikacja mobilna - zmiana urządzenia

W przypadku zmiany telefonu należy w pierwszej kolejności zdeaktywować aplikację na dotychczas używanym urządzeniu. W tym celu trzeba wejść w opcję Wiecej->Ustawienia -> Dezaktywacja aplikacji. Następnie na nowe urządzenie trzeba pobrać aplikację BSBrodnica i wykonać ponowne parowanie przy użyciu przegladarki internetowej.