Menu





W związku z zaistniałą sytuacją geopolityczną prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

Zapewniamy, że pieniądze zgromadzone na kontach w naszym Banku są zupełnie bezpieczne. Nie ma potrzeby wypłaty gotówki.

Sytuacja ekonomiczno-finansowa oraz płynnościowa Banku Spółdzielczego w Brodnicy jest bardzo dobra.
Przypominamy, depozyty zgromadzone w Banku Spółdzielczym w Brodnicy do kwoty 100 tys. euro są w stu procentach gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Szczegółowe informacje na temat gwarancji znajdują się pod adresem https://www.bsbrodnica.pl/obanku/bfg

Wszystkie nasze systemy są w pełni zabezpieczone i funkcjonują w sposób ciągły i bezpieczny.

Cały czas, bez żadnych przeszkód funkcjonują płatności bezgotówkowe za pośrednictwem bankowości internetowej, karty czy BLIKA.
W przypadku czasowej niedostępności bankowości elektronicznej należy zachować spokój i nie ulegać panice. Taki jest właśnie cel cyberprzestępców, wywołanie paniki, strachu i chaosu.

Zasilenia banków w walutę polską przez NBP przebiegają bez żadnych przeszkód i opóźnień.

Nasze placówki i bankomaty pracują bez zmian i są na bieżąco zaopatrywane w gotówkę.
Jeżeli się zdarzy, że w urządzeniu czy placówce zabraknie banknotów prosimy nie martw się, jest to sytuacja chwilowa spowodowana wyłącznie zwiększoną liczbą wypłat.

Przypominamy, że Klienci naszego Banku mogą pobierać pieniądze bez prowizji nie tylko w naszych bankomatach, ale także w urządzeniach należących do:

banków spółdzielczych grupy BPS

banków spółdzielczych grupy SGB

Santander Bank Polska


Takie sytuacje to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów i złodziei. Zachowaj szczególną uwagę w kwestii podejrzanych e-maili, SMS-ów, telefonów czy wypłacając gotówkę z bankomatu.

Nie klikaj w załączniki czy linki, które zachęcają Cię do logowania do bankowości, podawania haseł czy wykonywania przelewów.
Nigdy nie podawaj nikomu przez internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów, loginów ani haseł. Oszuści mogą je wykorzystać do kradzieży środków z konta.

Pamiętaj! Bank i jego pracownicy nigdy nie proszą o podanie kodu PIN lub hasła, nie prosimy również o przelew pieniędzy z konta.

Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł, szczególnie, jeżeli ktoś nas do tego namawia.
Korzystając z bankowości internetowej pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa : https://zbp.pl/dla-klientow/bezpieczne-bankowanie/bankowosc-internetowa

Przestrzegamy przed kierowaniem się anonimowymi opiniami czy komentarzami np. z mediów społecznościowych czy forów internetowych. Radzimy, upewnij się że informacje, które otrzymałeś, pochodzą z wiarygodnego źródła.