Menu

mojeID Profil Zaufany

Teraz zdalnie potwierdzisz tożsamość
w komercyjnych i publicznych usługach online.

Czym jest mojeID?

Usługa mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na weryfikację danych poprzez bankowość internetową.

To całkowicie bezpłatne rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Działa jak odręczny podpis, dzięki czemu możesz łatwo i wygodnie, nie wychodząc z domu, uzyskać dostęp do serwisu dostawcy, jak również online załatwić wiele formalności i spraw, które dotychczas wymagały osobistej wizyty u usługodawcy czy w urzędzie.

Co istotne, mojeID gwarantuje pełne bezpieczeństwo i poufność przekazywanych danych.

Korzyści i zastosowanie

Wygodny i łatwy dostęp
Możliwość skorzystania z dużej ilości usług online bez konieczności wizyty w punktach obsługi i urzędach, jak również dostęp online do Twoich danych - podatkowych, zdrowotnych, rejestrowych oraz ubezpieczeń społecznych. Możliwość skorzystania z dużej ilości usług online bez konieczności wizyty w punktach obsługi i urzędach, jak również dostęp online do Twoich danych - podatkowych, zdrowotnych, rejestrowych oraz ubezpieczeń społecznych.
Bezpieczeństwo
Usługa zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywanymi danymi. Bank nie przesyła informacji potwierdzających tożsamość automatycznie. - Każdorazowo wymagana jest Twoja akceptacja
Użyteczność
Możliwość szybkiej i prostej rejestracji oraz logowania u dostawców w zakresie: usług medycznych, e-Commerce, energetyki, mediów, ubezpieczeń, telekomunikacji czy spraw administracyjnych (e-administracja, podpisywanie dokumentów urzędowych) oraz założenie Profilu Zaufanego

Usługi publiczne Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)


e-Commerce Potwierdzanie wieku klienta.
Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

Energetyka Rejestracja wniosku/formularza
Przedłużenie umowy
Dostęp do portalu klienta

Medycyna Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
Zakup leków przez internet

Media Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
Opłacanie abonamentu

Ubezpieczenia Sprzedaż polisy przez internet
Odnowienie polisy (Direct)

Aktywacja usługi


lub zeskanuj QR kod
Wybierz przycisk Zarejestruj się (w prawym górnym rogu ekranu).
Wybierz kafelek Bank Spółdzielczy w Brodnicy
Zostaniesz przekierowany na stronę logowania do systemu bankowości internetowej. Zaloguj się.
Pojawi się ekran Wniosek o wydanie środka identyfikacji elektronicznej i przekazanie danych. Sprawdź poprawność wyświetlonych danych, wybierz przycisk Potwierdzam. Dokonaj autoryzacji kodem SMS lub przez aplikację mobilną.

UWAGA!

W przypadku braku adresu e-mail bądź gdy podany adres jest nieaktualny, skontaktuj się z bankiem lub złóż poprzez bankowość internetową wniosek online o jego nadanie lub zmianę.
Jak złożyć wniosek online o nadanie/zmianę adresu e-mail? Pokaż
  1. Zaloguj się do Systemu Bankowości Internetowej (SBI)
  2. Z menu wybierz Wnioski.
  3. Kliknij Złóż wniosek.
  4. Wnioski różne Załóż.
  5. Wybierz rodzaj wniosku: Zmiana danych osobowych.
  6. Kliknij Dalej.
  7. Zaznacz Zmiana danych związanych ze środkami komunikacji elektronicznej (zmiana numeru telefonu, adresu e-mail).
  8. Wprowadź adres e-mail.
  9. Zatwierdź.


Zostaniesz przekierowany na stronę PZ (Rejestracja w Profilu Zaufanym).
Dodaj wymyśloną przez siebie Nazwę użytkownika, zaakceptuj regulamin i wybierz przycisk Zarejestruj się.
Wpisz kod autoryzacyjny, który otrzymałeś na Twój adres e-mail.
Ponownie zostaniesz przeniesiony na stronę logowania systemu bankowości internetowej – zaloguj się.
Pojawi się ekran Udzielenie zgody (z numerem dokumentu z Profilu Zaufanego). Ponownie sprawdź poprawność wyświetlonych danych, Potwierdź i autoryzuj kodem SMS lub przez aplikację mobilną.