
mojeID Profil Zaufany
Teraz zdalnie potwierdzisz tożsamość
w komercyjnych i publicznych usługach online.

Czym jest mojeID?
Usługa mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na weryfikację danych poprzez bankowość internetową.
To całkowicie bezpłatne rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Działa jak odręczny podpis, dzięki czemu możesz łatwo i wygodnie, nie wychodząc z domu, uzyskać dostęp do serwisu dostawcy, jak również online załatwić wiele formalności i spraw, które dotychczas wymagały osobistej wizyty u usługodawcy czy w urzędzie.
Co istotne, mojeID gwarantuje pełne bezpieczeństwo i poufność przekazywanych danych.
Korzyści i zastosowanie
![]() |
Wygodny i łatwy dostęp Możliwość skorzystania z dużej ilości usług online bez konieczności wizyty w punktach obsługi i urzędach, jak również dostęp online do Twoich danych - podatkowych, zdrowotnych, rejestrowych oraz ubezpieczeń społecznych. Możliwość skorzystania z dużej ilości usług online bez konieczności wizyty w punktach obsługi i urzędach, jak również dostęp online do Twoich danych - podatkowych, zdrowotnych, rejestrowych oraz ubezpieczeń społecznych. |
![]() |
Bezpieczeństwo Usługa zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywanymi danymi. Bank nie przesyła informacji potwierdzających tożsamość automatycznie. - Każdorazowo wymagana jest Twoja akceptacja |
![]() |
Użyteczność Możliwość szybkiej i prostej rejestracji oraz logowania u dostawców w zakresie: usług medycznych, e-Commerce, energetyki, mediów, ubezpieczeń, telekomunikacji czy spraw administracyjnych (e-administracja, podpisywanie dokumentów urzędowych) oraz założenie Profilu Zaufanego |
Aktywacja usługi
![]() lub zeskanuj QR kod ![]() |
![]() |
Wybierz przycisk Zarejestruj się (w prawym górnym rogu ekranu). ![]() |
![]() |
Wybierz kafelek Bank Spółdzielczy w Brodnicy ![]() |
![]() |
Zostaniesz przekierowany na stronę logowania do systemu bankowości internetowej. Zaloguj się. ![]() |
![]() |
Pojawi się ekran Wniosek o wydanie środka identyfikacji elektronicznej i przekazanie danych. Sprawdź poprawność wyświetlonych danych, wybierz przycisk Potwierdzam. Dokonaj autoryzacji kodem SMS lub przez aplikację mobilną. ![]() |
|
- Zaloguj się do Systemu Bankowości Internetowej (SBI)
- Z menu wybierz Wnioski.
- Kliknij Złóż wniosek.
- Wnioski różne Załóż.
- Wybierz rodzaj wniosku: Zmiana danych osobowych.
- Kliknij Dalej.
- Zaznacz Zmiana danych związanych ze środkami komunikacji elektronicznej (zmiana numeru telefonu, adresu e-mail).
- Wprowadź adres e-mail.
- Zatwierdź.
![]() |
Zostaniesz przekierowany na stronę PZ (Rejestracja w Profilu Zaufanym). |
![]() |
Dodaj wymyśloną przez siebie Nazwę użytkownika, zaakceptuj regulamin i wybierz przycisk Zarejestruj się. |
![]() |
Wpisz kod autoryzacyjny, który otrzymałeś na Twój adres e-mail. ![]() |
![]() |
Ponownie zostaniesz przeniesiony na stronę logowania systemu bankowości internetowej – zaloguj się. |
![]() |
Pojawi się ekran Udzielenie zgody (z numerem dokumentu z Profilu Zaufanego). Ponownie sprawdź poprawność wyświetlonych danych, Potwierdź i autoryzuj kodem SMS lub przez aplikację mobilną. |