Menu

Kredyt Gotówkowy 0%

Nie daj się zaskoczyć zmianą oprocentowania! Prosty kredyt gotówkowy bez odsetek, przeznaczony na dowolny cel z gwarancją stałej raty.

Najważniejsze korzyści

  • kwota kredytu od 500 zł do 30 000 zł
  • okres kredytowania do 12 miesięcy
  • oprocentowanie stałe 0% w skali roku
  • prowizja za udzielenie kredytu od 10%*
  • atrakcyjne warunki ubezpieczeń
  • RRSO 27,33%

Przykładowa wysokość raty miesięcznej

Kwota kredytu 5 miesięcy 10 miesięcy 12 miesięcy
500 zł 100,00 zł 50,00 zł 41,67 zł
1 000 zł
200,00 zł 100,00 zł 83,33 zł
5 000 zł 1 000,00 zł 500,00 zł 416,67 zł

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 27,33%, całkowita kwota kredytu: 2 131,00 zł, całkowita kwota do zapłaty: 2 369,10 zł, oprocentowanie stałe 0,00%, całkowity koszt kredytu: 238,10 zł (w tym: prowizja 213,10 zł , odsetki 0,00 zł, składki z tytułu ubezpieczenia na wypadek śmierci Kredytobiorcy w MACIF Życie TUW 25,00 zł, dla Kredytobiorcy w wieku 46 lat – składki uwzględnione w całkowitej kwocie do zapłaty, usługi dodatkowe 0 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości 193,73 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 30.12.2016 r. na reprezentatywnym przykładzie.
Decyzja kredytowa uzależniona jest od wyniku indywidualnego badania zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego dokonanego przez Bank Spółdzielczy w Brodnicy. 
Szczegółowe informacje, w tym informacja o wysokości składki ubezpieczeniowej oraz ogólne warunki ubezpieczenia określające m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczycieli oraz karty produktów dostępne są w placówkach Banku oraz na www.bs-partner.pl

* Wysokość prowizji uzależniona jest od zawarcia przez minimum jednego Kredytobiorcę umowy ubezpieczenia na życie i wskazania Banku jako głównego uposażonego do otrzymania świadczenia na wypadek śmierci.

Jak uzyskać ?? Pokaż

Odwiedź oddział Banku

Podstawowym dokumentem wymaganym od Wnioskodawcy jest dowód osobisty.

Wykaz dokumentów w zależności od źródła uzyskiwanego dochodu:

+ umowa o pracę

    1. zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające m.in.: informacje o okresie zatrudnienia, okresie wypowiedzenia, wysokości dochodów netto za okres co najmniej ostatnich 3 miesięcy, występujących zajęciach egzekucyjnych,
    2. lub dokumenty potwierdzające ciągłość pracy oraz zaświadczenie o wysokości dochodu netto za okres co najmniej 1 miesiąca, w przypadku zmiany zakładu pracy,
    3. w sytuacjach uzasadnionych PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ umowa zlecenie, umowa o dzieło, kontrakt

    1. umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowa kontraktu oraz wystawione rachunki,
    2. lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
    3. w sytuacjach uzasadnionych PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ renta, emerytura, zasiłek przedemerytalny

    1. decyzja o przyznaniu świadczenia lub inny dokument informujący o okresie na jaki renta została przyznana, w przypadku rencisty przed osiągnięciem wieku emerytalnego,
    2. ostatnia waloryzacja renty/emerytury/ zasiłku przedemerytalnego,
    3. ostatni lub przedostatni odcinek renty/emerytury/ zasiłku przedemerytalnego, lub wyciąg z rachunku bankowego, na który wpływa renta/emerytura/zasiłek przedemerytalny, za ostatni miesiąc lub zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek o comiesięcznym wpływie na rachunek lub zaświadczenie wystawione przez organ, który przyznał świadczenie,
    4. w przypadku emerytury/ renty zagranicznej – decyzja o przyznaniu emerytury/ renty lub dokument określający wysokość dochodu i podatku obliczonego przez bank realizujący świadczenie (dokument taki wymaga tłumaczenia na język polski),
    5. w sytuacjach uzasadnionych dodatkowo PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości dochodu netto.
+ działalność gospodarcza (pełna sprawozdawczość)

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. informacja o obrotach na firmowym rachunku bieżącym za okres ostatnich 12 miesięcy,
    6. sprawozdanie F-01wedgług wzoru GUS lub pisemne oświadczenie o przychodach, kosztach uzyskania przychodu i dochodzie - narastająco za okres pełnych miesięcy kalendarzowych od początku roku kalendarzowego do miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku - podpisane przez osobę prowadzącą rachunkowość wnioskodawcy lub biuro rachunkowe,
    7. CIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ działalność gospodarcza (podatkowa księga przychodów i rozchodów

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. informacja o obrotach na firmowym rachunku bieżącym za okres ostatnich 12 miesięcy,
    6. pisemne oświadczenie o przychodach, kosztach uzyskania przychodu i dochodzie - narastająco za okres trzech ostatnich pełnych miesięcy kalendarzowych - podpisane przez osobę prowadzącą rachunkowość wnioskodawcy lub biuro rachunkowe i przez osoby upoważnione do reprezentowania wnioskodawcy,
    7. PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ działalnośc gospodarcza (ryczałt od przychodów ewidencjonowanych):

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. zeznanie roczne o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu,
    6. pisemne oświadczenie o przychodach, kosztach uzyskania przychodu i dochodzie - narastająco za okres pełnych miesięcy kalendarzowych od początku roku kalendarzowego do miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku - podpisane przez osobę prowadzącą rachunkowość wnioskodawcy lub biuro rachunkowe i przez osoby upoważnione do reprezentowania wnioskodawcy,
    7. w sytuacjach uzasadnionych według oceny Oddziału: ewidencja przychodów (do wglądu),
    8. informacja o obrotach na firmowym rachunku bieżącym za okres ostatnich 12 miesięcy.
+ działalność gospodarcza (karta podatkowa)

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. zeznanie roczne o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu,
    6. decyzja wydana przez Urząd Skarbowy ustalająca na dany rok podatkowy wysokość zryczałtowanego podatku dochodowego w formie karty podatkowej,
+ gospodarstwo rolne

    1. uproszczoną informację ekonomiczną o gospodarstwie rolnym klienta o wysokości dochodów netto z gospodarstwa rolnego za ostatni rok
    2. nakaz płatniczy podatku rolnego (do wglądu) łącznie z dokumentem stwierdzającym brak zaległości w opłacaniu podatku rolnego tj. ostatni dowód wpłaty podatku rolnego lub aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wystawione przez właściwy Urząd Gminy
    3. w sytuacjach uzasadnionych:
      • informacja o obrotach na rachunku bankowym w innym banku za okres ostatnich 12 miesięcy przed złożeniem wniosku,
      • dowody wpłat składek na ubezpieczenie społeczne rolników w KRUS,
      • w sytuacjach uzasadnionych właściwy PIT za ubiegły rok, w razie prowadzenia działów specjalnych produkcji rolnej,
      • w sytuacjach uzasadnionych inne dokumenty uzgodnione z Bankiem, w tym w szczególności rachunki, faktury związane z prowadzoną przez klienta działalnością, księgi rachunkowe gospodarstwa, jeżeli są prowadzone.
+ Wynajem nieruchomości

    1. PIT 26 lub PIT 28
    2. umowy najmu / dzierżawy

UWAGA:
Po wstępnej ocenie Wnioskodawcy przez pracownika Banku istnieje możliwość odstąpienia od obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających źródło i wysokość dochodów określonych zastępując je oświadczeniem o dochodach,