Menu

Kredyt gotówkowy dla wybranych grup zawodowych

Wyjątkowe warunki umożliwią spełnienie nawet najskrytszych marzeń. Już dziś niemożliwe,
stanie się możliwym

Najważniejsze korzyści:

  • kwota kredytu od 5 000 zł do 100 000 zł
  • okres kredytowania do 84 miesięcy
  • oprocentowanie zmienne: WIBOR12M + marża od 4,5 p.p.*
  • prowizja za udzielenie kredytu od 3%**
  • RRSO tylko 10,25 %

* Wysokość marży uzależniona jest od kwoty kredytu oraz posiadania przez Kredytobiorcę rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub bieżącego w Banku.
** Wysokość prowizji uzależniona jest od rodzaju zabezpieczenia spłaty kredytu.

Wykaz wybranych grup zawodowych, których pracownicy mogą skorzystać z oferty:

  • pracownicy instytucji finansowych
  • pracownicy służb mundurowych
  • osoby fizyczne prowadzące gospodarstwo rolne

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO), w przypadku posiadania przez minimum jednego Kredytobiorcę Konta Aktywnego, na które regularnie (tj. min. 1 x w miesiącu) będą wpływały dochody z tytułu umowy o pracę, emerytury lub renty przynajmniej jednego z Kredytobiorców lub środki w wysokości minimalnej równej dwukrotności bieżącej raty kapitałowo-odsetkowej kredytu, wynosi 10,25% przy następujących założeniach: całkowita kwota kredytu 13 868,18 zł na 40 miesięcy z oprocentowaniem zmiennym 6,35% (WIBOR 12M wynosi 1,85% (według stanu na dzień 25.05.2018 r.) + marża 4,5 p.p.) w skali roku. Wysokość 39 równych miesięcznych rat kapitałowo-odsetkowych wynosi 385,60 zł każda oraz ostatnia 40 rata wyrównawcza wynosi 385,76 zł. Całkowity koszt kredytu wynosi 2 372,03 zł (w tym: 1 555,98 zł odsetki, 416,05 zł prowizja za udzielenie kredytu i 400 zł koszt posiadania Konta Aktywnego w całym okresie kredytowania (przy założeniu, że brak jest comiesięcznego wpływu na konto w wysokości min. 1 500 zł i w danym miesiącu nie zostały zaksięgowane transakcje bezgotówkowe za pomocą kart debetowych wydanych do konta na łączną kwotę min. 500 zł – w przeciwnym razie konto prowadzone jest przez Bank bezpłatnie)). Całkowita kwota do zapłaty przez Kredytobiorcę wynosi 16 240,21 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 25.05.2018 r. na reprezentatywnym przykładzie.
Zmienna stawka WIBOR 12M obliczona jest jako średnia arytmetyczna notowań z okresu od 01 października do 30 listopada każdego roku poprzedzającego rok kalendarzowy naliczania odsetek; okresy 12-miesięczne, w których obowiązuje ustalona wysokość stopy procentowej, odpowiadają jednemu roku kalendarzowemu; pierwszy okres obowiązywania ustalonej stopy oprocentowania rozpoczyna się z dniem uruchomienia kredytu, a kończy z ostatnim dniem roku kalendarzowego, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu; kolejne okresy obowiązywania nowych stóp procentowych rozpoczynają się pierwszego dnia kolejnego roku kalendarzowego (odsetki po zmianie oprocentowania naliczane są od pierwszego dnia miesiąca); ostatni okres obowiązywania ustalonej stopy oprocentowania rozpoczyna się z pierwszym dniem roku kalendarzowego, w którym przypada ostateczny termin spłaty kredytu, a kończy z dniem poprzedzającym ostateczny termin spłaty tego kredytu. Do uzyskania kredytu na ww. warunkach niezbędne jest ustanowienie Banku jako głównego uposażonego do otrzymania świadczenia na wypadek śmierci z tytułu zawartej przez Kredytobiorcę umowy ubezpieczenia na życie (w kwocie aktualnego zobowiązania, na cały okres kredytowania) i kwota kredytu wynosi min. 10 000 zł. Kredytobiorca ma możliwość wyboru oferty dobrowolnego ubezpieczyciela (odpowiadającej minimalnemu zakresowi ubezpieczenia), akceptowanego przez Bank.
W przypadku kredytu gotówkowego dla wybranych grup zawodowych, występuje ryzyko zmian stóp procentowych, co oznacza, że w przypadku wzrostu stawki WIBOR 12M wyższe będzie oprocentowanie kredytu, wzrośnie wówczas wysokość miesięcznej raty kapitałowo-odsetkowej.


Szczegóły, w tym: Regulamin udzielania kredytów konsumenckich dla klientów indywidualnych w Banku Spółdzielczym w Brodnicy, wysokość opłat i prowizji oraz zakres ubezpieczeń dostępne są na stronie internetowej www.bsbrodnica.pl i www.bs-partner.pl oraz w placówkach Banku Spółdzielczego w Brodnicy. Bank podejmuje decyzję o udzieleniu kredytu po dokonaniu analizy i oceny zdolności kredytowej.

Informacja handlowa wg stanu na dzień 25.05.2018 r.

Jak uzyskać ?? Pokaż

Odwiedź oddział Banku

Podstawowym dokumentem wymaganym od Wnioskodawcy jest dowód osobisty.

Wykaz dokumentów w zależności od źródła uzyskiwanego dochodu:

+ umowa o pracę

    1. zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające m.in.: informacje o okresie zatrudnienia, okresie wypowiedzenia, wysokości dochodów netto za okres co najmniej ostatnich 3 miesięcy, występujących zajęciach egzekucyjnych,
    2. lub dokumenty potwierdzające ciągłość pracy oraz zaświadczenie o wysokości dochodu netto za okres co najmniej 1 miesiąca, w przypadku zmiany zakładu pracy,
    3. w sytuacjach uzasadnionych PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ umowa zlecenie, umowa o dzieło, kontrakt

    1. umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowa kontraktu oraz wystawione rachunki,
    2. lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
    3. w sytuacjach uzasadnionych PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ renta, emerytura, zasiłek przedemerytalny

    1. decyzja o przyznaniu świadczenia lub inny dokument informujący o okresie na jaki renta została przyznana, w przypadku rencisty przed osiągnięciem wieku emerytalnego,
    2. ostatnia waloryzacja renty/emerytury/ zasiłku przedemerytalnego,
    3. ostatni lub przedostatni odcinek renty/emerytury/ zasiłku przedemerytalnego, lub wyciąg z rachunku bankowego, na który wpływa renta/emerytura/zasiłek przedemerytalny, za ostatni miesiąc lub zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek o comiesięcznym wpływie na rachunek lub zaświadczenie wystawione przez organ, który przyznał świadczenie,
    4. w przypadku emerytury/ renty zagranicznej – decyzja o przyznaniu emerytury/ renty lub dokument określający wysokość dochodu i podatku obliczonego przez bank realizujący świadczenie (dokument taki wymaga tłumaczenia na język polski),
    5. w sytuacjach uzasadnionych dodatkowo PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości dochodu netto.
+ działalność gospodarcza (pełna sprawozdawczość)

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. informacja o obrotach na firmowym rachunku bieżącym za okres ostatnich 12 miesięcy,
    6. sprawozdanie F-01wedgług wzoru GUS lub pisemne oświadczenie o przychodach, kosztach uzyskania przychodu i dochodzie - narastająco za okres pełnych miesięcy kalendarzowych od początku roku kalendarzowego do miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku - podpisane przez osobę prowadzącą rachunkowość wnioskodawcy lub biuro rachunkowe,
    7. CIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ działalność gospodarcza (podatkowa księga przychodów i rozchodów

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. informacja o obrotach na firmowym rachunku bieżącym za okres ostatnich 12 miesięcy,
    6. pisemne oświadczenie o przychodach, kosztach uzyskania przychodu i dochodzie - narastająco za okres trzech ostatnich pełnych miesięcy kalendarzowych - podpisane przez osobę prowadzącą rachunkowość wnioskodawcy lub biuro rachunkowe i przez osoby upoważnione do reprezentowania wnioskodawcy,
    7. PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ działalnośc gospodarcza (ryczałt od przychodów ewidencjonowanych):

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. zeznanie roczne o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu,
    6. pisemne oświadczenie o przychodach, kosztach uzyskania przychodu i dochodzie - narastająco za okres pełnych miesięcy kalendarzowych od początku roku kalendarzowego do miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku - podpisane przez osobę prowadzącą rachunkowość wnioskodawcy lub biuro rachunkowe i przez osoby upoważnione do reprezentowania wnioskodawcy,
    7. informacja o obrotach na firmowym rachunku bieżącym za okres ostatnich 12 miesięcy.
+ działalność gospodarcza (karta podatkowa)

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. zeznanie roczne o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu,
    6. decyzja wydana przez Urząd Skarbowy ustalająca na dany rok podatkowy wysokość zryczałtowanego podatku dochodowego w formie karty podatkowej,
+ gospodarstwo rolne

    1. uproszczoną informację ekonomiczną o gospodarstwie rolnym klienta o wysokości dochodów netto z gospodarstwa rolnego za ostatni rok
    2. nakaz płatniczy podatku rolnego (do wglądu) łącznie z dokumentem stwierdzającym brak zaległości w opłacaniu podatku rolnego tj. ostatni dowód wpłaty podatku rolnego lub aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wystawione przez właściwy Urząd Gminy
    3. w sytuacjach uzasadnionych:
      • informacja o obrotach na rachunku bankowym w innym banku za okres ostatnich 12 miesięcy przed złożeniem wniosku,
      • dowody wpłat składek na ubezpieczenie społeczne rolników w KRUS,
      • w sytuacjach uzasadnionych właściwy PIT za ubiegły rok, w razie prowadzenia działów specjalnych produkcji rolnej,
      • w sytuacjach uzasadnionych inne dokumenty uzgodnione z Bankiem, w tym w szczególności rachunki, faktury związane z prowadzoną przez klienta działalnością, księgi rachunkowe gospodarstwa, jeżeli są prowadzone.
+ Wynajem nieruchomości

    1. PIT 26 lub PIT 28
    2. umowy najmu / dzierżawy

UWAGA:
Po wstępnej ocenie Wnioskodawcy przez pracownika Banku istnieje możliwość odstąpienia od obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających źródło i wysokość dochodów określonych zastępując je oświadczeniem o dochodach,