Menu

Kredyt Konsolidacyjny

wygodna spłata kredytu
- płacisz jedną ratę zamiast kilku

Najważniejsze korzyści

  • marża już od 3 p.p. **
  • prowizja tylko 2%
  • okres kredytowania do 20 lat
  • maksymalna kwota kredytu:
    • w przypadku kredytów zabezpieczonych hipoteką - do 70% wartości nieruchomości, nie większa niż 400 000 zł
    • w przypadku kredytów zabezpieczonych w innej formie niż hipoteka – 200 000 zł
  • możliwość otrzymania dodatkowej gotówki na dowolny cel konsumpcyjny
  • atrakcyjne warunki ubezpieczeń

** uzależniona od rodzaju zabezpieczenia oraz posiadania rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku

Przeznaczenie kredytu

na spłatę zobowiązań finansowych w innych bankach, m.in.:

  • pożyczek lub kredytów gotówkowych
  • kredytów na zakup sprzętu RTV-AGD
  • kredytów w rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych
  • kart kredytowych
Opłaty, oprocentowanie i prowizje Pokaż
  • oprocentowanie WIBOR 12 M* + stała marża 6 p.p., która ulega obniżeniu w następujących przypadkach:
    • ubezpieczenia minimum jednego Wnioskodawcy (na cały okres kredytowania, do kwoty kredytu) od utraty pracy (min. 12 świadczeń miesięcznych) / poważnego zachorowania o 1 p.p.
    • posiadania lub otwarcia przez minimum jednego Wnioskodawcę rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub bieżącego z regularnymi wpływami o 1 p.p.
    • zabezpieczenia kredytu hipoteką o 1 p.p.
  • prowizja za udzielenie kredytu 2 %

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego na dzień 16.09.2015 r. wynosi 7,30 % przy następujących założeniach: oprocentowanie zmienne w wysokości 6,03% (WIBOR 12M* + stała marża w całym okresie kredytowania 4 p.p.**), spłata rat w równej wysokości, okres spłaty 64 miesiące, całkowita kwota kredytu 26 742 zł. Wysokość raty miesięcznej wynosi 489,67 zł, całkowity koszt kredytu wynosi 5 323,60 zł (w tym: 192,00 zł koszt posiadania rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w całym okresie kredytowania, 534,84 zł prowizja za udzielenie kredytu i 4 596,76 zł odsetki), całkowita kwota do zapłaty przez Kredytobiorcę wynosi 32 065,60 zł.
* zmienna stawka WIBOR 12M obliczona jest jako średnia arytmetyczna notowań z okresu od 01 października do 30 listopada każdego roku poprzedzającego rok kalendarzowy naliczania odsetek; okresy 12-miesięczne, w których obowiązuje ustalona wysokość stopy procentowej, odpowiadają jednemu roku kalendarzowemu; pierwszy okres obowiązywania ustalonej stopy oprocentowania rozpoczyna się z dniem uruchomienia kredytu, a kończy z ostatnim dniem roku kalendarzowego, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu; kolejne okresy obowiązywania nowych stóp procentowych rozpoczynają się pierwszego dnia kolejnego roku kalendarzowego (odsetki po zmianie oprocentowania naliczane są od pierwszego dnia miesiąca);
** wysokość marży uzależniona jest od rodzaju zabezpieczenia oraz posiadania rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku.

Jak uzyskać ?? Pokaż

Odwiedź oddział Banku

Podstawowym dokumentem wymaganym od Wnioskodawcy jest dowód osobisty.

Wykaz dokumentów w zależności od źródła uzyskiwanego dochodu:

+ umowa o pracę

    1. zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające m.in.: informacje o okresie zatrudnienia, okresie wypowiedzenia, wysokości dochodów netto za okres co najmniej ostatnich 3 miesięcy, występujących zajęciach egzekucyjnych,
    2. lub dokumenty potwierdzające ciągłość pracy oraz zaświadczenie o wysokości dochodu netto za okres co najmniej 1 miesiąca, w przypadku zmiany zakładu pracy,
    3. w sytuacjach uzasadnionych PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ umowa zlecenie, umowa o dzieło, kontrakt

    1. umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowa kontraktu oraz wystawione rachunki,
    2. lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
    3. w sytuacjach uzasadnionych PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ renta, emerytura, zasiłek przedemerytalny

    1. decyzja o przyznaniu świadczenia lub inny dokument informujący o okresie na jaki renta została przyznana, w przypadku rencisty przed osiągnięciem wieku emerytalnego,
    2. ostatnia waloryzacja renty/emerytury/ zasiłku przedemerytalnego,
    3. ostatni lub przedostatni odcinek renty/emerytury/ zasiłku przedemerytalnego, lub wyciąg z rachunku bankowego, na który wpływa renta/emerytura/zasiłek przedemerytalny, za ostatni miesiąc lub zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek o comiesięcznym wpływie na rachunek lub zaświadczenie wystawione przez organ, który przyznał świadczenie,
    4. w przypadku emerytury/ renty zagranicznej – decyzja o przyznaniu emerytury/ renty lub dokument określający wysokość dochodu i podatku obliczonego przez bank realizujący świadczenie (dokument taki wymaga tłumaczenia na język polski),
    5. w sytuacjach uzasadnionych dodatkowo PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości dochodu netto.
+ działalność gospodarcza (pełna sprawozdawczość)

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. informacja o obrotach na firmowym rachunku bieżącym za okres ostatnich 12 miesięcy,
    6. sprawozdanie F-01wedgług wzoru GUS lub pisemne oświadczenie o przychodach, kosztach uzyskania przychodu i dochodzie - narastająco za okres pełnych miesięcy kalendarzowych od początku roku kalendarzowego do miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku - podpisane przez osobę prowadzącą rachunkowość wnioskodawcy lub biuro rachunkowe,
    7. CIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ działalność gospodarcza (podatkowa księga przychodów i rozchodów

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. informacja o obrotach na firmowym rachunku bieżącym za okres ostatnich 12 miesięcy,
    6. pisemne oświadczenie o przychodach, kosztach uzyskania przychodu i dochodzie - narastająco za okres trzech ostatnich pełnych miesięcy kalendarzowych - podpisane przez osobę prowadzącą rachunkowość wnioskodawcy lub biuro rachunkowe i przez osoby upoważnione do reprezentowania wnioskodawcy,
    7. PIT za rok ubiegły wraz z potwierdzeniem przez Urząd Skarbowy faktu jego złożenia.
+ działalnośc gospodarcza (ryczałt od przychodów ewidencjonowanych):

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. zeznanie roczne o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu,
    6. pisemne oświadczenie o przychodach, kosztach uzyskania przychodu i dochodzie - narastająco za okres pełnych miesięcy kalendarzowych od początku roku kalendarzowego do miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku - podpisane przez osobę prowadzącą rachunkowość wnioskodawcy lub biuro rachunkowe i przez osoby upoważnione do reprezentowania wnioskodawcy,
    7. w sytuacjach uzasadnionych według oceny Oddziału: ewidencja przychodów (do wglądu),
    8. informacja o obrotach na firmowym rachunku bieżącym za okres ostatnich 12 miesięcy.
+ działalność gospodarcza (karta podatkowa)

    1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
    2. zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,
    3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności US przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    4. zaświadczenie z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami, jeżeli składki z tytułu regulowania płatności ZUS/KRUS przelewane są z rachunku w Banku krócej niż 3 miesiące,
    5. zeznanie roczne o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu,
    6. decyzja wydana przez Urząd Skarbowy ustalająca na dany rok podatkowy wysokość zryczałtowanego podatku dochodowego w formie karty podatkowej,
+ gospodarstwo rolne

    1. uproszczoną informację ekonomiczną o gospodarstwie rolnym klienta o wysokości dochodów netto z gospodarstwa rolnego za ostatni rok
    2. nakaz płatniczy podatku rolnego (do wglądu) łącznie z dokumentem stwierdzającym brak zaległości w opłacaniu podatku rolnego tj. ostatni dowód wpłaty podatku rolnego lub aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wystawione przez właściwy Urząd Gminy
    3. w sytuacjach uzasadnionych:
      • informacja o obrotach na rachunku bankowym w innym banku za okres ostatnich 12 miesięcy przed złożeniem wniosku,
      • dowody wpłat składek na ubezpieczenie społeczne rolników w KRUS,
      • w sytuacjach uzasadnionych właściwy PIT za ubiegły rok, w razie prowadzenia działów specjalnych produkcji rolnej,
      • w sytuacjach uzasadnionych inne dokumenty uzgodnione z Bankiem, w tym w szczególności rachunki, faktury związane z prowadzoną przez klienta działalnością, księgi rachunkowe gospodarstwa, jeżeli są prowadzone.
+ Wynajem nieruchomości

    1. PIT 26 lub PIT 28
    2. umowy najmu / dzierżawy

UWAGA:
Po wstępnej ocenie Wnioskodawcy przez pracownika Banku istnieje możliwość odstąpienia od obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających źródło i wysokość dochodów określonych zastępując je oświadczeniem o dochodach,