Menu

Pytania i odpowiedzi

Jak się zalogować?- dla osób korzystających z tokena

W polu „Identyfikator użytkownika” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (6 znaków).
W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”.
W polu „Klucz”: Podczas pierwszego logowania przy pomocy tokena wpisujemy aktualne wskazanie tokena, a następnie ustawiamy swoje hasło. Podczas kolejnego logowania przy pomocy tokena wpisujemy klucz czyli hasło oraz aktualne wskazanie tokena.

Jak się zalogować?- dla osób korzystających z podpisywania kodem SMS

W polu „Identyfikator użytkownika” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”.
W polu „Klucz”: Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło startowe otrzymane z Banku, a następnie ustawiamy swoje hasło.
Podczas kolejnego logowania wpisujemy wybrane przez system znaki z aktualnego hasła.

Jak się zalogować?- dla osób korzystających z karty chipowej

W polu „Identyfikator użytkownika” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”.
W polu „Klucz”:
Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło startowe,a następnie ustawiamy swoje hasło.
Podczas kolejnego logowania wpisujemy aktualne hasło.

Sesje Elixir - wychodzące

Godziny wysyłki:

  • 08:00
  • 12:00
  • 14:30
Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy będą realizowane w najbliższym dniu roboczym.

Kontakt

W razie problemów prosimy o telefon pod numer: 56 4913151