Skarga na brak dostępności
Kto może złożyć skargę na brak dostępności?
Konsument, jeśli uzna, że świadczona przez podmiot usługa nie spełnia wymogów dostępności.
W jaki sposób można złożyć skargę na brak dostępności?
Skargę można złożyć w formie:
- pisemnej:
- osobiście - w dowolnej placówce naszego Banku,
- przesyłką pocztową lub poprzez kuriera na adres dowolnej placówki naszego Banku,
- wysyłką na adres do doręczeń elektronicznych Banku: AE:PL-99099-81787-BRATA-20, - elektronicznej:
- na wskazany adres e-mail: [email protected], - ustnej:
- osobiście do protokołu podczas wizyty w dowolnej placówce naszego Banku,
- telefonicznie – na wskazany numer: 56 491 31 90 pn. – pt. w godzinach 8:00 - 16:00
Przygotowaliśmy „Formularz skargi na brak dostępności” możesz z niego skorzystać.
Co powinna zawierać treść skargi na brak dostępności?
- imię i nazwisko;
- adres korespondencyjny;*
- adres e-mail;*
- numer telefonu;*
- nazwę usługi lub produktu, którego dotyczy skarga;
- wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełnia usługa lub produkt oraz żądanie zapewnienia jego spełnienia;
*jeśli preferujesz taką formę udzielenia odpowiedzi na skargę
UWAGA! Skarga, która nie zawiera wymaganych informacji może pozostać bez rozpatrzenia.
Jaki jest termin udzielenia odpowiedzi na złożona skargę na brak dostępności?
Odpowiedź na złożoną skargę udzielimy w możliwie jak najkrótszym czasie, jednak nie później niż do 30 dni od dnia otrzymania skargi.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może ulec wydłużeniu do 60 dni od dnia otrzymania skargi.
Informację o konieczności przedłużenia terminu udzielenia odpowiedzi przekażemy zgodnie z wybranym sposobem kontaktu.