Masz pytania ? Sprawdź wybraną kategorię i poszukaj odpowiedzi


W polu „Numer identyfikacyjny” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”. 
W polu „Kod dostępu”: Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło tymczasowe otrzymane z Banku, a następnie ustawiamy swoje hasło. 
Podczas kolejnego logowania wpisujemy wybrane przez system znaki z aktualnego hasła oraz potwierdzamy otrzymnaym kodem SMS.

Należy się zgłosić do najbliższego oddziału Banku Spółdzielczego w Brodnicy

Proszę zadzwonić pod numer: 56 4913151

Proszę zadzwonić pod numer: 56 4913151

W polu „Numer identyfikacyjny” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”.
W polu „Kod dostępu”: Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło tymczasowe otrzymane z Banku, a następnie ustawiamy swoje hasło i wykonujemy parowanie mTokena.
Podczas kolejnego logowania wpisujemy wybrane przez system znaki z aktualnego hasła oraz potwierdzamy mTokenem.

Godziny odbioru:

  • 10:00 - 11:00
  • 14:00 - 15:00
  • 16:00 - 17:00

Godziny wysyłki:

  • 08:00
  • 12:00
  • 14:00

Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy będą realizowane w najbliższym dniu roboczym.

W przypadku zmiany telefonu należy w pierwszej kolejności zdeaktywować aplikację na dotychczas używanym urządzeniu. W tym celu trzeba wejść w opcję Wiecej->Ustawienia -> Dezaktywacja aplikacji. Następnie na nowe urządzenie trzeba pobrać aplikację BSBrodnica i wykonać ponowne parowanie przy użyciu przegladarki internetowej.

W sytuacji zapomnienia PINU do aplikacji mobilnej najlepiej logować się do momentu zablokowania aplikacji BSBrodnica, następnie system umożliwi wykonanie ponownego parowania urządzenia (smartfon) przy wykorzystaniu przegladarki internetowej.

W takiej sytuacji należy zwiększyć limit jednorazowy/dzienny dla kanału MOB. Aby to zrealizować należy:

  1. zalogować się do bankowości internetowej przez przegladarkę internetową
  2. wejść w opcję Ustawienia-> Kanały dostępu i limity
  3. następnie w opcji kanał MOB nacisnać Edytuj i wpisać nowe wartości limitów jednorazowego i dziennego

Należy najpierw wykonać odparowanie urządzenia mobilnego z bankowością. W tym celu należy zadzownić do Banku pod nr 56 49 131 51, a nastepnie wykonać parowanie już na nowym urządzeniu.