Dostępność w kanale stacjonarnym


Zapewniamy dostępność kanału stacjonarnego  - czyli bezpośredniej obsługi konsumentów  w placówkach Banku – z uwzględnieniem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.

Rozwiązania zapewniające dostępność w obsłudze w placówce Banku:

  • Osoby starsze, z niepełnosprawnością, kobiety w ciąży obsługujemy poza kolejnością.
  • Placówki Banku są wyposażone w ramki, które ułatwią złożenie podpisu na dokumentach oraz lupy/lupy, oraz rozpoznanie nominałów banknotów oraz powiększenie treści dokumentów.
  • Przeszkoleni pracownicy Banku, którzy prowadzą rozmowę w jasny, spokojny sposób dostosowany do możliwości konsumenta.
  • Możliwość skorzystania z pomocy osoby towarzyszącej – na życzenie konsumenta
  • Informacje przekazywane w alternatywnych formach – np. w druku powiększonym na życzenie w wersji cyfrowej.
  • Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz w regulaminach związanych ze świadczeniem usługi dostępnych na stronie internetowej Banku www.bsbrodnica.pl