Dostępność w kanale stacjonarnym
Zapewniamy dostępność kanału stacjonarnego - czyli bezpośredniej obsługi konsumentów w placówkach Banku – z uwzględnieniem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
Rozwiązania zapewniające dostępność w obsłudze w placówce Banku:
- Osoby starsze, z niepełnosprawnością, kobiety w ciąży obsługujemy poza kolejnością.
- Placówki Banku są wyposażone w ramki, które ułatwią złożenie podpisu na dokumentach oraz lupy/lupy, oraz rozpoznanie nominałów banknotów oraz powiększenie treści dokumentów.
- Przeszkoleni pracownicy Banku, którzy prowadzą rozmowę w jasny, spokojny sposób dostosowany do możliwości konsumenta.
- Możliwość skorzystania z pomocy osoby towarzyszącej – na życzenie konsumenta
- Informacje przekazywane w alternatywnych formach – np. w druku powiększonym na życzenie w wersji cyfrowej.
- Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz w regulaminach związanych ze świadczeniem usługi dostępnych na stronie internetowej Banku www.bsbrodnica.pl