Menu



BLIK dostępny w Banku Spółdzielczym w Brodnicy



Klienci Banku Spółdzielczego w Brodnicy mogą już korzystać z BLIKA. Dzięki temu wygodnie i bezpiecznie zapłacą za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, a także wypłacą pieniądze z bankomatów. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z aplikacji mobilnej BSBrodnica.


Do grona banków udostępniających płatności mobilne BLIK dołączył właśnie Bank Spółdzielczy w Brodnicy – jeden z najnowocześniejszych, a jednocześnie najstarszych banków spółdzielczych w Polsce – (powstał w 1862). Od teraz jego klienci, mogą szybko i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych i w punktach usługowych oraz wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty. Z możliwości BLIKA klienci mogą skorzystać poprzez aplikację mobilną BSBrodnica, która jest dostępna na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.

- BLIK był dla nas jednym z priorytetowych systemów, jakie chcieliśmy udostępnić naszym klientom. Jesteśmy przekonani, że wygoda i funkcjonalność tego rozwiązania spotka się z ich dużym zainteresowaniem - mówi Grzegorz Głowacki, Dyrektor Departamentu IT BS Brodnica. – Poza obecnymi funkcjonalnościami w najbliższym czasie planujemy udostępnienie również innej usługi, takiej jak przelew na numer telefonu BLIK – dodaje.

Płatności BLIKIEM z kwartału na kwartał cieszą się wśród użytkowników rosnącą popularnością. Na koniec 2020 r. z tego rozwiązana aktywnie korzystało aż 7 mln osób. W ubiegłym roku zrealizowano nim 424 mln transakcji, czyli prawie dwa razy więcej niż w 2019 r. Natomiast od czasu uruchomienia systemu, czyli od lutego 2015 roku użytkownicy zapłacili BLIKIEM 777 mln razy.

- BLIK jest systemem płatności, który daje użytkownikom wiele możliwości. Sprawdza się doskonale w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i tych internetowych, a także podczas wypłacania gotówki z bankomatów. Cieszymy się że popularność BLIKA i jego potencjał dostrzegają kolejne banki - mówi Adam Kokoszkiewicz, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu płatności mobilnych BLIK. – Według badań KANTAR Polska BLIK jest najczęściej polecany przez użytkowników ze względu na szybkość płatności, wygodę i łatwość korzystania, jak również bezpieczeństwo. Nie mam wątpliwości, że właśnie te cechy docenią klienci brodnickiego Banku Spółdzielczego – dodaje.

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 95 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji płatniczych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, Banku Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole, Inteligo, Nest Banku, Banku Pocztowego, SGB-Banku i banków spółdzielczych zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej, Banku BPS i banków spółdzielczych Grupy BPS.


Kontakt dla mediów:

Marek Gieorgica
Biuro prasowe BLIKA
Kom. 501 086 280
Mail: mg@clearcom.pl

Bank Spółdzielczy w Brodnicy
Centrala Banku
ul. Kamionka 27
87-300 Brodnica
tel. +48 56 493 00 11
Mail: bank@bsbrodnica.pl



Informacje dotyczące usługi BLIK

Jak zacząć korzystać? Pokaż
  • Aby zacząć korzystać z usługi wymagana jest aktualizacja aplikacji mobilnej BSBrodnica do wersji 4.13.8
  • Po aktualizacji aplikacji, pojawi się nowy klawisz: 1 [ Wygeneruj kod Blik ] ‹kliknij
  • Aplikacja poprosi, aby się zalogować > pojawi się ekran aktywacji Blika 2 [ Włącz BLIK ]
  • 3 Potwierdzenie BLIK został włączony

Aktualnie dostępne funkcje BLIK Pokaż
  • płatności w sklepie
  • zakupy i usługi w internecie
  • wypłaty z bankomatu
Limity Pokaż

Limit kwotowy transakcji: 1 000,00 zł