Masz pytania ? Sprawdź wybraną kategorię i poszukaj odpowiedzi

W polu „Numer identyfikacyjny” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”.
W polu „Kod dostępu”: Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło tymczasowe otrzymane z Banku, a następnie ustawiamy swoje hasło.
Podczas kolejnego logowania wpisujemy wybrane przez system znaki z aktualnego hasła oraz potwierdzamy otrzymnaym kodem SMS.
Należy się zgłosić do najbliższego oddziału Banku Spółdzielczego w Brodnicy
Proszę zadzwonić pod numer: 56 4913151
Proszę zadzwonić pod numer: 56 4913151
W polu „Numer identyfikacyjny” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”.
W polu „Kod dostępu”: Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło tymczasowe otrzymane z Banku, a następnie ustawiamy swoje hasło i wykonujemy parowanie mTokena.
Podczas kolejnego logowania wpisujemy wybrane przez system znaki z aktualnego hasła oraz potwierdzamy mTokenem.
Godziny odbioru:
- 10:00 - 11:00
- 14:00 - 15:00
- 16:00 - 17:00
Godziny wysyłki:
- 08:00
- 12:00
- 14:00
Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy będą realizowane w najbliższym dniu roboczym.
W przypadku zmiany telefonu należy w pierwszej kolejności zdeaktywować aplikację na dotychczas używanym urządzeniu. W tym celu trzeba wejść w opcję Wiecej->Ustawienia -> Dezaktywacja aplikacji. Następnie na nowe urządzenie trzeba pobrać aplikację BSBrodnica i wykonać ponowne parowanie przy użyciu przegladarki internetowej.
W sytuacji zapomnienia PINU do aplikacji mobilnej najlepiej logować się do momentu zablokowania aplikacji BSBrodnica, następnie system umożliwi wykonanie ponownego parowania urządzenia (smartfon) przy wykorzystaniu przegladarki internetowej.
W takiej sytuacji należy zwiększyć limit jednorazowy/dzienny dla kanału MOB. Aby to zrealizować należy:
- zalogować się do bankowości internetowej przez przegladarkę internetową
- wejść w opcję Ustawienia-> Kanały dostępu i limity
- następnie w opcji kanał MOB nacisnać Edytuj i wpisać nowe wartości limitów jednorazowego i dziennego
Należy najpierw wykonać odparowanie urządzenia mobilnego z bankowością. W tym celu należy zadzownić do Banku pod nr 56 49 131 51, a nastepnie wykonać parowanie już na nowym urządzeniu.