Zgłaszanie reklamacji
            
            Reklamację możesz złożyć w formie:
- pisemnej korzystając z formularza reklamacji/skargi: 
- osobiście - w dowolnej placówce naszego Banku,
- przesyłką pocztową lub poprzez kuriera na adres dowolnej placówki naszego Banku,
- wysyłką na adres do doręczeń elektronicznych Banku: AE:PL-99099-81787-BRATA-20,
- elektronicznie - na wskazany adres: [email protected], - ustnej: 
- osobiście do protokołu podczas wizyty w dowolnej placówce naszego Banku,
- telefonicznie – na wskazany numer: 56 491 31 90 pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00 
Co powinna zawierać treść reklamacji:
- imię i nazwisko lub nazwę klienta;
 - adres korespondencyjny;
 - numer rachunku;
 - nazwę usługi lub produktu, którego dotyczy reklamacja;
 - datę i miejsce zdarzenia;
 - kwotę reklamowanej transakcji;
 - dokładny opis zdarzenia.
 
Odpowiedź na złożoną reklamację otrzymasz w możliwie jak najkrótszym czasie, jednak nie później niż do:
- 15 dni roboczych – jeśli reklamacja dotyczy usługi wskazanej w art. 3 ustawy o usługach płatniczych t. j. transakcji płatniczych,
 - 30 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach.
 
W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu do:
- 35 dni roboczych - jeśli reklamacja dotyczy usługi wskazanej w art. 3 ustawy o usługach płatniczych t. j. transakcji płatniczych,
 - 60 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach.
 
Zastrzeżenie karty
            
            Zablokowanie dostępu do SBI